MateJa olm hala fener puan kaybedecek penaltı kaçırdı diye gsliler seviniyo.. antalyayı yeneme sonra şampiyon olcam diye umutlan :D:D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ olm hala fener puan kaybedecek penaltı kaçırdı diye gsliler seviniyo.. antalyayı yeneme sonra şampiyon olcam diye umutlan :D:D siz sonuncu Sakarya'ya bile yenildiniz :D
_TaYLaN_ fenerbahce sampiyon baska söze gerek yok artik yönetim'de istifasini masaya koyar... türkiye kupasiyla olmuyor...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ olm hala fener puan kaybedecek penaltı kaçırdı diye gsliler seviniyo.. antalyayı yeneme sonra şampiyon olcam diye umutlan :D:D siz sonuncu Sakarya'ya bile yenildiniz :D SAKARYAYA KAYBETTİĞİMİZ PUANLA ANTALYAYA KAYBETTİĞİNİZ PUANI BİR TUTUTORSAN DAHA ÖĞRENCEĞİN ÇOK ŞEY VAR DERİM ( ;
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ olm hala fener puan kaybedecek penaltı kaçırdı diye gsliler seviniyo.. antalyayı yeneme sonra şampiyon olcam diye umutlan :D:D siz sonuncu Sakarya'ya bile yenildiniz :D SAKARYAYA KAYBETTİĞİMİZ PUANLA ANTALYAYA KAYBETTİĞİNİZ PUANI BİR TUTUTORSAN DAHA ÖĞRENCEĞİN ÇOK ŞEY VAR DERİM ( ; ben lafın gelişi dedim :) bu sezon kimler kimlere puan kaybetmediki ;)
ŞANLI_ böyle lafın gelişi mi olur olm :D Haklısın herkes puan kaybediyor ama geçen hafta en azından 2. lik için almanız lazımdı o maçı evinizdeydiniz ve ilk defa stad o kadar coşkuluydu ama yenemediniz aman neyse siz 2. biz 1. bjkye yol :p
FifaMen GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ŞAMPİYON FENER!!! Fm de Deivid'i satmaktan vazgeçtim.AFERİN DEİVİD
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ŞAMPİYON FENER!!! Fm de Deivid'i satmaktan vazgeçtim.AFERİN DEİVİD Radol Bolum...:D Fener Şampiyon Hayırlı Olsun
adu hep son dakkalarda hep son dakkalarda yeter artık be bıktım ya kayseri maçında da aynısı olmuştu:mad: