03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ gürhan okuduğunu ne zaman anlamaya başlican sen yaa :) Madensuyu açayım mı?Buz gibi içersin.. :P Okuduğumu çok da güzel anladım sezai.. :D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Tümer çıktı Semih oyunda Fenerbahçe adına.. FB'ye gelen tüm teknik direktörler Semih'i yedek bırakıyor.köşeye sıkışınca ilk Semih'i oyuna alıyolar :)
MateJa ders : TÜrkçe saymıyorum (1. tekil) saymıyorsun (2. tekil) saymıyor (3.tekil) saymıyoruz (1. çoğul) saymıyorsunuz (2.çoğul) saymıyorlar (3.çoğul) bir dahaki dersimizde görüşmek üzere..
ŞANLI_ Rahat oL Fener Ankaragücü yeniyor :) Bu da demek oluyor ankaragücü rahat bu da demek oluyor son hafta FB rahat :p
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ samiyende tur atmak istiyorum ben :) Gel götüreyim seni.Bizimkiler tribünde kovaladıkça Sami Yen'de atarsın 25-30 tur.. İnşallah haftaya Sami Yen'deyim.. :D Ulubatlı'nın bayrak çıkmamış takıldığı yerden heyyam.. :)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ samiyende tur atmak istiyorum ben :) Gel götüreyim seni.Bizimkiler tribünde kovaladıkça Sami Yen'de atarsın 25-30 tur.. İnşallah haftaya Sami Yen'deyim.. :D Ulubatlı'nın bayrak çıkmamış takıldığı yerden heyyam.. :) Yenilen takım önce sussun ondan sonra kovalasın ;) :P
phatuphatu ya yemin ederim çok bunaldım sanki trabzon benim üzerime gelio beni kontra atakta yakalıo napıp edip gol atın artık ya hiç değilse beraberlik hadi yaaaa :mad:
MateJa gürhan sende amma meraklısın beni bi yerlere götürmeye :) sen msne yazdığın gibi annenide alıp tayyipin yanına git.. son haftalardaki maçlar gs'linin ilgisini çekmez :) penaltı oldu :D tühh