**İŞTE O AÇIKLAMA**
**"ŞEREFSİZLER, HIRSIZLAR EMEĞİMİZİ PUANIMIZI ÇALDILAR!"**
Fenerbahçe'nin 1-1 berabere kalarak Fortis Türkiye Kupası'ndan elenmesinin ardından Fenerbahçe yönetimi tam anlamı ile isyan etti... Fenerbahçe'nin şu ana kadar yapıcı açıklamaları ile tanınan Asbaşkanı Ali Koç, hakem Selçuk Dereli ve Federasyon Başkanı Haluk Ulusoy'a şok suçlamalar yaptı..
**İşte Koç'un sert açıklamaları:**
"Yüzümüz asık... Ama elendiğimiz için asık değil. İki maçtada Beşiktaşı ezdik. Hem burada, hemde İnönü Stadı'nda. Futbola girdiğimden beri hep yapıcı olmama rağmen bugün gördüklerimden utandım.. Şerefsizler, hırsızlar emeğimizi puanımız çaldılar!… İnanamıyorum!… Baki'nin 3 kez atılması lazımdı. Yardımcı atmasını işaret etti… Baki, Tuncay’a vole çakıyor.. Bir orta hakem çıkıyor emeğimizi çalıyor… Böyle olduktan sonra lige bile devam etmenin gereği yok… Bugün bir tiyatro oynandı. Taraftarı galeyana getirip, stadımızın kapanmasını bile gerektirecek tahrikler yapıldı… Haluk Ulusoy'a yeter artık diyoruz. Burada bir hırsızlık, gasp yapıldı. Ben Fenerbahçe başkanı olsam bir gün bile devam etmem…"
Fenerbahçe'nin bir diğer Asbaşkanı Mahmut Uslu Ulusoy'u UEFA'ya şikayet etmek gerektiğini belirterek şunları söyledi:
"Kornerden önce Bobo'nun faulü var. Baki 2. sarıdan atılması lazım. Bunlar 100. yıl operasyonlarını geçti... 100. yıl operasyonunun daha iyisini yapıyorlar.. Helal olsun. Ne yapalım ligden mi çekilelim. Beşiktaş kupayı alabilir. 24 senedir almamışız bu da önemli değil. Bir tiyatro oynanıyor... Bize merak etmeyin diyorlar, sonra çıkıp bizi böyle eziyorlar... Ulusoy bunları nasıl yapabiliyor. UEFA’ya şikayet etmek lazım bunu. Çünkü o devleti şikayet ediyor…"