Ilk suc bizim futbolcularda. Ezdik, mafettik futbolla ama gol atamadiktan sonra neye yarar? ümit, Deniz ve önder haric hepsi süperdi. Alex arada bir sahneye cikiyordu. Ya Alex o 2 pozisyonu nasil kacirdi ya sasiryorum. Sansizdik. 4-5 atacagimiz macti. Golde Serdar'in cikmasi lazimdi. Nobre'nin etrafinda 4 futbolcu vardi, bitek arkasindaki Edu yükseldi.
Hakem... Ne demisti Ahmet Cakar:"Ey Dereli, sormazlarmi senin anan nereli?" Ben sahsen cok sordum. Baki kesin kirmizi kart. Hemde ilk yarida. Mehmet Sedef kesin kirmizi kart. Al sana 9 kisilik BJK. zaten dökülyodu, 9 kisi tam sahaya gömerdik. Ama emir büyük yerden. Bize ne bicim kartlar cikti yine.
Ya Gürhan, sen kendi takimina baksana ya :P