“Başkan 'kalk' dedi. Biz de kalktık“

Beşiktaş Futbol Şube Sorumlusu Celaleddin Kolot LİG TV'den Ömer Güvenç'e yaptığı açıklamada Demirören'in neden sahayı terk ettiğine dikkat çekti.
Başkan Yıldırım Demirören'in terketmesini kendilerine edilen küfülere bağlayan Kolot "Başkan artık dayanamadı. Çünkü çok küfür edildi. Bize kadar geliyordu küfürler. Suratımıza bakarak küfür ettiler. Başkan kalk diyince biz de kalktık" dedi. Savaştan çıktıklarını da sözlerine ekleyen Kolot
Çocuklar savaştan çıkmış gibiydi. Savaştan zaferle çıktık. Futbolcular prim istedi. Başkanımız da kabul etti" dedi.