Orjinal Mesajı Yazan: UltraCimbom
Fenerbahce kufer mi ediyordu? Lig TV sesi hep kesiyordu. Ceza yermi?
Başkan da maçı o yüzden terketti sanırım..
Peki ceza gelir mi ?
- hayırrrr...
nice bıçaklar gördük sahaya atılan,deplasmlanlardaki kavgaları ceza gelmedi ama 52 saniyelik bişeyden bize ceza geldi. neyse umrunda değil artık ne olursa olsun, eledik mi ? - evet !
Ayrıca ne tesadüftür ki 25 senelik çarşı tarihiyle 25 senelik kupa hasreti aynı yaşındaymış :rolleyes: