03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Passenger Hakem denen,ınsan diye geçinen cisimi gönülden kutluyorum.Görevini sonuna dek yerine getirdiği için akşama ulusoy amcası yemek verecekmiş şerefine! Bravo dereli,bravo ulusoy,bravo Fenerbahçem,bravo bjk.. Bi günde hakeme kabahat bulmayın be.. :) Nice 25 senelere... :D
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Passenger Hakem denen,ınsan diye geçinen cisimi gönülden kutluyorum.Görevini sonuna dek yerine getirdiği için akşama ulusoy amcası yemek verecekmiş şerefine! Bravo dereli,bravo ulusoy,bravo Fenerbahçem,bravo bjk.. Bi günde hakeme kabahat bulmayın be.. :) Nice 25 senelere... :D abi bu sefer haklıyız ama :)
m0K0k0 gelenek bozulmadı yine kadıköyde yenilmedik türkiye kupasında feneri yine eledik :Dhelal kartalıma
Passenger hakeme kabahat bulunmayacak gibi değil ki.bunu beşiktaşlı arkadasımda söylüyor,herşey ortada neyazıkki.hadi gürhan ağa bide hakem doğru yonettı maçı de.Bi sözün vardı gerçeği,gorduğumu hangı takım olursa olsun farketmes söylerim demiştin.Yine söyleyebilecekmisin maçı geneliyle göz önüne alarak?(eğer maçı izlediysen)
03Gs1905 Diğerlerinde haksız olduğunuzu kabul ediyorsunuz yanii :) Lütfen hakemler hakkında konuşmadan önce onların "Oynat Uğurcum'a"sahip olmadığını hesaba katalım.. Maçı izlemedim daha.. :D Maalesef Lick TV'm yok :(
Passenger Sende mi Brütüs..? bugün herkes rolünü çok iyi oynuyor be helal olsun. başarılar ve tebrikler beşiktaş.
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Diğerlerinde haksız olduğunuzu kabul ediyorsunuz yanii :) Lütfen hakemler hakkında konuşmadan önce onların "Oynat Uğurcum'a"sahip olmadığını hesaba katalım.. Maçı izlemedim daha.. :D Maalesef Lick TV'm yok :( doğru diyosun aslında 25 sene sabreden 1 sene daha sabredebilir dimi :) ( biraz pollyanna şart)
aLex13hLeB kupa gitti eğer lig de giderse kadıköy'deki boğanın orda zico ile bi canlı yayın yapılması lazım
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Passenger Hakem denen,ınsan diye geçinen cisimi gönülden kutluyorum.Görevini sonuna dek yerine getirdiği için akşama ulusoy amcası yemek verecekmiş şerefine! Bravo dereli,bravo ulusoy,bravo Fenerbahçem,bravo bjk.. Bi günde hakeme kabahat bulmayın be.. :) Nice 25 senelere... :D gürhan ağa fazla kızıştırma arkadaşları:D bu arada Fenerbahçeyi Kutluyorum gerçekten çok iyi oynadılar...
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Passenger Sende mi Brütüs..? bugün herkes rolünü çok iyi oynuyor be helal olsun. başarılar ve tebrikler beşiktaş. Brütüs derken.. :) :P 30 dakkada golü atamıyorsan hakeme kabahat bulmanız saçma demeye getirmeye çalıştım ama anlamadınız.Neyse.. Kupa Erciyes'in.. :) İlk maçlar sonunda gördüğüm durum buydu.. :D
Bobo_ **Lig Zaten Gitti Dostum..Oda Bizim :) Beşiktaşım Ya İşte..Böyle Bi Zafer,Böyle Zor Bir Şekilde.. ** Kupada Bi 24 Daha Bekleyebilirler Söliyim :D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Diğerlerinde haksız olduğunuzu kabul ediyorsunuz yanii :) Lütfen hakemler hakkında konuşmadan önce onların "Oynat Uğurcum'a"sahip olmadığını hesaba katalım.. Maçı izlemedim daha.. :D Maalesef Lick TV'm yok :( doğru diyosun aslında 25 sene sabreden 1 sene daha sabredebilir dimi :) ( biraz pollyanna şart) zaten öyle diye diye 25 sene oldu :)
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Bobo_ Lig Zaten Gitti Dostum..Oda Bizim :) Beşiktaşım Ya İşte..Böyle Bi Zafer,Böyle Zor Bir Şekilde.. Kupada Bi 24 Daha Bekleyebilirler Söliyim :D lig bursa-beşiktaş maçının olduğu hafta biticek bence
Bobo_ **Bursa Kolay Geçecek Bence..Ama Azalar,Sinir Yapıp Hasitlenirlerse Kötü..Kayseri Deplasmanıda Var.. **
Eagle_Claw Pancu 4-3 baldı ondan önceki 4sene fener zaten son anda yenildi geçen senede balına 0-0 kaldık bu senede baldı ne arıymış be...(bu arada kendini "ulusoy istifa" ya adamış arkadaşlara söylüyorum uğur boral ali tandoğanın boynunu
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Kupa Erciyes'in.. :) İlk maçlar sonunda gördüğüm durum buydu.. :D erciyes'e helal olsun kupa....;) geliyoruz bekle bizi erciyes...
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Diğerlerinde haksız olduğunuzu kabul ediyorsunuz yanii :) Lütfen hakemler hakkında konuşmadan önce onların "Oynat Uğurcum'a"sahip olmadığını hesaba katalım.. Maçı izlemedim daha.. :D Maalesef Lick TV'm yok :( doğru diyosun aslında 25 sene sabreden 1 sene daha sabredebilir dimi :) ( biraz pollyanna şart) zaten öyle diye diye 25 sene oldu :) :D hani ilk penaltı taca atılsın mı vardı ya şimdi de ilk türkiye kupası iade edilsin mi ( eğer alırsak biz bi ara)