galatasarayli67 açıkçası kararsız kaldım.olmuşmu olmamışmı die.ama yeni bi face yapıorm onu beğeneceğinize eminim
firat_keskin423 face güzel ama benzemio göktenize yinede süpersinn face packını da sabırsızlıkla bekliom
suptortion Temiz çalışma ama gökdeniz e benzememiş çünkü çene uzun ve sivri...çeneyi ye suratı biraz yuvarlarsan olcak...az bi işi kalmış.......
galatasarayli67 yorumlar için sağ olun beyler.uzun bi uğraştan sonra porto daki anderson un face ini yaptım
ocflcihan2006 kanka beni tanıyon dimi çok güzel olmuş ha bu arada hava atmak gibi olmasın millet siteye konmadan önce kankam bana gösterdi bu faceyi iilk .kanka çaktırma;) beni biliosun sen...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
galatasarayli67 ewt beyler orhan ak face yaptım.15 dk lık bi face daha bitmedi ama yayınlıyım dedim genede yarına tam bitmiş halini koycam nasıl beyler