FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 ewt beyler sinan kaloğlunu yaptım nasıl olmuş off off off Bu facelerin hepsini paket yap lütfen!!Faceleri gösterip yarı yolda bırakan çok oldu çünkü:(
galatasarayli67 yok kardeş merak etme ben yayınlıcam kesin;)yorumun içinde tşkler BU ARADA FERNANDO TORRES YAPTIM buyrun
BLACK EAGLE5 valla faceler mükemmel olmuş harbiden çok gerçekçi yapmışsın tebrikler biraza beşiktaştan face yaparmsın? :D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yok kardeş merak etme ben yayınlıcam kesin;)yorumun içinde tşkler BU ARADA FERNANDO TORRES YAPTIM buyrun E yok artık:D:D Muhteşem
ezik adasda Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yok kardeş merak etme ben yayınlıcam kesin;)yorumun içinde tşkler BU ARADA FERNANDO TORRES YAPTIM buyrun senin gibilerini çok gördük
reddevil66 hepsi sanat eseri valla abi fenerbahce galatasaray ve milli takım face pack yaparsan seviniriz.
galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: fifa200707 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yok kardeş merak etme ben yayınlıcam kesin;)yorumun içinde tşkler BU ARADA FERNANDO TORRES YAPTIM buyrun senin gibilerini çok gördük ne demek istedin???
ezik adasda Orjinal Mesajı Yazan: suptortion sırf övgü almak için artisliine yapıp yapıp sergiliosunuz valla....enteresan insanlarsınız.... adaş benim dieymediğimi dedin hellal ben desem banlarlar hemen beni
03Gs1905 Tartışma çıkaracak yorumlardan uzak durun yoksa yersiniz banalgini.Adam yapıyor sergiliyor belki bir sitede patchmaker olarak çalışıyor ve yapacakları yamalarda kullanacakları için facelerini dağıtmıyor.Adamın üstüne gidip durmayın..
galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Tartışma çıkaracak yorumlardan uzak durun yoksa yersiniz banalgini.Adam yapıyor sergiliyor belki bir sitede patchmaker olarak çalışıyor ve yapacakları yamalarda kullanacakları için facelerini dağıtmıyor.Adamın üstüne gidip durmayın.. teşekkür ederim 03Gs1905.ewt başka bi sitede patchmaker ım.ama yayınlıcam.yayınlamama gibi olay yok.ama face pack için hazırlıorm.bitincede yayınlıcam.olay bu her sayfada açıklama yapıorm ve nie üstüme bu kadar gelinio anlamıorm.herkes bunu yapıo.ama bana böle şeler denilio.ben facelerimi yayınlıcam.face pack imide çıkarıp linkide buraya koyacağım.isteyen indirir isteyen indirmez.beni destekleyen arkadaşlara da teşekkür ederim.ayrıca madem şov yaptığımı düşünüorsunuz o zman bu konuya bakmazsınız olur biter.nedir bu yaw
halexx oooo adam burada bizim oyundan daha cok zevk almamız içn uğrasıyor siz adama laf ediyorsunuz o zaman siz yapın upload edin:mad:
fbjk2006 hepsi süper ama lugano müthis luganonun linkini veririsen cook sevinirim lütfen linkini bekliyorum
ts_club Orjinal Mesajı Yazan: fbjk2006 hepsi süper ama lugano müthis luganonun linkini veririsen cook sevinirim lütfen linkini bekliyorum yahu adam 100 kere dedi bee yazın vercem hepsini diye duymadınmı yada okumadınmı ha bu gs 67 sen dowlnad linikini istere yazın ver ister sene ye ver hemen vermede çünükü bende başladım face ye daha çömezsis ama yaza kadar yakalarım seni yaza kadar epiy zaman var benim için vakitt çok çalışmaya devam
galatasarayli67 ewt beyler herşeye rağmen facelerime devam ediorm.gökdeniz i yaptım.tam olmadı resim çok kötüdü
can_devil_man abi valla nası yapıon hayran kaldım bende bi kaç program var ama cm 07 fln ama yapamıom bi türlü sen ne programları kullanıosun onu sölei wer bari