BlackEagle92 baba harikasın ya bi de bişi sorcam bu oeditte yaklaştırmada sorun yaşıom ctrl+w olmuo.mouseun sağ tuşuyl yapom yukarı doru büyüyo bi yardım edersen süper olur.