ЦОĿKÁИ Beşiktaş Formaları biraz gecikmeli gelebilir arkadaşlar,kusura bakmayın.. BEŞİKTAŞ 2007-2008 Siyah ::
Fatih Yilmaz volkan arkadaşım sarı beyaz formanın sırtını düzelticem demiştin o olay ne oldu ne durumda bilgi verebilirmisin birde şuyazı fontlarının durumunu öğrene bilirmiyim
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: Fatih Yilmaz volkan arkadaşım sarı beyaz formanın sırtını düzelticem demiştin o olay ne oldu ne durumda bilgi verebilirmisin birde şuyazı fontlarının durumunu öğrene bilirmiyim Şu anda LigA paketiyle uğraşıyorum,o yüzden kusura bakmayın yarın vaktim kalırsa onlarıda koyarım..
Gkhnim volkan süper formalar yapmışsın 07 den sıkılmıştım fb nin yeni formalarını gorunce yukledim ilk günkü zevkle oynadım çok sağol birde bu fontları verirsen cok sevinirim kolay gelsin teşekkürler
ЦОĿKÁИ Buyrun Fenerbahçe Fontu:: (Bu tarafımdan hazırlanan font,Oyundan resimlerdeki değildir..;)) Ve oyundan görünümü::
ЦОĿKÁИ Teşekkürler.. İşte Silencer'ın hazırladığı,Beşiktaş formalarımın oyundan görünümleri:: Çubuklu:
BLACK EAGLE5 volkan kardeşim formaların gerçekten çok güzel ben kendim kullanıyorum ama bjk fontlarını nasıl yükleyecem yardımcı olursan sevinirim
ЦОĿKÁИ Hepinize çok teşekkür ederim.. Yakında 4 Büyükler Forma Paketi hazırlamayı planlıyorum,fontuyla,formasıyla,minikiti ile..;)