Orjinal Mesajı Yazan: xxmenxx
SLM KARDEŞLER BİRİSİ BANA BİR AÇIKLIK GETİREBİLİRMİ BEN FİFA 07 3 FORMA KOYA BİLİYORUM AMA 4,5 TANE KOYMAK İSTİYORUM NASIL KOYULDUGUNU BİLEN VARSA YAZSIN YADA REİMLE ANLATIRSA SEVİNİRİM
Şimdi sende CREATION MASTER 07 diye bi program varsa ok.
hangi takıma ekleyeceksen o formaları ilk forma kısmını açman(küçük bi kare var orda onu tikle) ve formaları yüklemen lazım.
soruna gelince 3. formayı import ettikten sonra onu FIFA 07 FAN SHOP'tan 0 puana satın alıcaksın ardından açılmış olur zaten(not:kaleci formasına minikit koyulmayacak,antreman formasını da ne yaparsan yap değiştiremezsin o öyle kalır.)
yardımcı olabildimmi????
:) :)