mstftkn ii taam nadık o zman volkan kardeş lütfen şu minikitlerin linkini verirmisn sende artizzik yapıp durma verem
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: mstftkn ii taam nadık o zman volkan kardeş lütfen şu minikitlerin linkini verirmisn sende artizzik yapıp durma verem Bu 1 Artist değil Piskopatımdır bunu herkes bilir. 2 Adım verem değil KEREM! 3 Banlanmak istediğin belli 4 Yaşın 25 değil kesin.
ЦОĿKÁИ Kerem ben yokken idare ettiğin için çok teşekkür ederim.. Arkadaşlar minikitleri sağ tıklayıp kaydedebilirsiniz.. Beyaz formayı update edeceğim ancak resim yükleyemiyorum,açılır açılmaz buraya koyarım.. ;)
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: mstftkn arkadaşşş beyaz ve siyah forma olmıyy nabacaz ne zman halolur açapa pekala,minikitleri tekrar upload edeceğim..
veNev VOLKAN BEN: Bayern München-2008 Schalke 04-2008 PSV-2008 AC Milan-2008 İnternazionale-2008 Arsenal-2008 Manchester Utd.-2008 Chelsea-2008 Liverpool-2008 Juventus-2008 Trabzonspor-2008 LA Galaxy-2008 Celtic-2008 Hearts-2008 Barcelona-2008 Real Madrid-2008 takımlarının HOME-AWAY-3RD(İŞTE NE KADAR YAPABİLİRSEN) ZAMANI ÖNEMLİ DEĞİL YAPABİLİRMİSİN DAHA SONRA BEN BUNLARI PAKET OLARAK KAYDEDECEĞİMDE...:D
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: CARRICUDIZILLA VOLKAN BEN: Bayern München-2008 Schalke 04-2008 PSV-2008 AC Milan-2008 İnternazionale-2008 Arsenal-2008 Manchester Utd.-2008 Chelsea-2008 Liverpool-2008 Juventus-2008 Trabzonspor-2008 LA Galaxy-2008 Celtic-2008 Hearts-2008 Barcelona-2008 Real Madrid-2008 takımlarının HOME-AWAY-3RD(İŞTE NE KADAR YAPABİLİRSEN) ZAMANI ÖNEMLİ DEĞİL YAPABİLİRMİSİN DAHA SONRA BEN BUNLARI PAKET OLARAK KAYDEDECEĞİMDE...:D 1 sezonluk zaman dilimi içinde yapabilirim.. :)
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: mstftkn arkadaşşş beyaz ve siyah forma olmıyy nabacaz ne zman halolur açapa Sen Tam Eleştirilcek Birisin :D Çünkü Hem Çocuksun Hemde 25 Yaşındaki birisi gibi görünmeye çalışıyorsun hala , Sonra Türkçeyi Mahfedenlerdensin Senin gibiler sağolsun Türkçemizi Korumak iş oldu vede Yani Türkçeyi Mahfederek ne kazandığını sanıyorsunuz bilmiyorum ama çoğu kişinin gözünde bir hiç olmanı sağlar ;) vede Forum nedir ? Daha yeni öğreniyorsun belli ki Forum Kurallarının hiç birini bildiğini veya okumak gibi bir şerefe nail olduğunu sanmıyorum. Şunuda sölemek gerekirse sen tam bir hiçsin SCN için.
ЦОĿKÁИ Kerem çok doğru söyledi ama ben yinede (dalga geçmeyen) arkadaşlar için birkez daha koyayım.. Bunlarda Galatasaray için:
mstftkn allah allah volkan kardeş bu iş nası olcak ben alamıyom bu resimleri sağ tıklayınca farklı kaydet olmuyor nası olcek bi yardım et nolur yawww
Fatih Yilmaz Orjinal Mesajı Yazan: ЦОĿKÁИ BEYAZ-SARI:: volkan arkadaşım o yazı fontlarını nerden buldun(veya sen mi yaptın) ben bir türlü bulamadımda:( yardımcı olursan sevinirim çünkü çok güzel olmuşlar