Orjinal Mesajı Yazan: mstftkn
ivatt sayın verem hanı nerde bu mini kit paketinin indirme linki pardon verem değildi demi kerem
Sabırlı birisiyimdir ama Abartmayın! Şu anda Seni Banlamak istemiyorum vede bir kere daha yanlış mesajını görürsem banlarım bu 1.
2. Olarak önceki mesajımda ЦОĿKÁИ'a Yaptığın bir ayıptır dedim hala daha devam ediyorsun ЦОĿKÁИ'ın bir işi çıkmıştır gelince düzeltir ve gerekli açıklamayı yapar.