F.bahçe formaları çok güzel olmuş, eline sağlık, minikitleri bekliyoruz,
Senden bir ricam olacaktı Fenerbahçe formalarında kullandığın fenerbahçe amblemini
(en üstte 3 yıldız, altta logo, logounun altında "Mazinde Bir Tarih Yatar" yazısı, en altta "1907-2007" şeklinde) büyük boyutlarda yayınlaya bilirmisin? (tabii mümkünse)
(1024 x 768 formatında veya daha büyük)
(Fifa 07 deki menu resimlerini değiştiriyorum da orada kullanacaktım)