BLACK EAGLE5 VALLA SÜPER OLUR EN GÜZEL DÜŞÜNCE BENCE TEK TEK FORMA TOPLAMAKTAN KURTULURUZ DİREK TEK HAMLEYLE YÜKLERİZ SÜPER OLUR
Vanquish volkan kardeşim çalışmalarını çok beğeniyorum ellerine sağlık özellikle fenerbahçe font lazımdı, ama şöyle bir problem var bazı resimleri indiremiyorum; sağ tık yapınca save picture as çıkmıyor veya sola tıklarsak imageshackın sayfasına gidiyo nasıl indirebiliriz bilgin var mı?teşekkürler..
FeneRli38 bişey değil black eagle volkan abi sen ayrıntılı bir forma yapım tuttosu yapacaktın onun içine temp çizimini de koyarmısın ben çizmeyi bilmiyorum ondan pek forma yapamıyorum bu yüzden pes forması yapıyorum hazırlarsan bunuda koy(bu arada son formalar süper olmuş yakıyo hani)
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: bolshoys bişey değil black eagle volkan abi sen ayrıntılı bir forma yapım tuttosu yapacaktın onun içine temp çizimini de koyarmısın ben çizmeyi bilmiyorum ondan pek forma yapamıyorum bu yüzden pes forması yapıyorum hazırlarsan bunuda koy(bu arada son formalar süper olmuş yakıyo hani) Temp çizimi???:confused:
FeneRli38 simdi hani forma yaparken bi tempi alıyorsunuz doku uyguluyorsunuz ondan sonra o dokulara boyuyorsunuz ya buna temp çizimi deni pes te ama burada fifa da doku yapımı denir bunu söylemeye çalışoyorum
_wolff_ Arkadaş tempin üzerine çizim yapılmış halini demek istio.Heralde orda yapman gereken sadece boyamak ve logoları yerleştirmek çizim işini yapmıon yani:)
uA_UNI Bunları bir setup olarak yayınlarsan daha güzel olabilir. Şimdiden kolay gelsin ve ellerine sağlık ;)
ЦОĿKÁИ Arkadaşlar LigA çalışmalarım henüz sona erdi.. Yarın Beşiktaş formalarının geri kalan kısmını yayınlayacağım.. Zaman içinde de bir Forma Dersleri Konusu açabilirim..;)
BLACK EAGLE5 valla helal olsun hepsi süper olmuş kardeşim yalnız amblem formanın arka yakasının altında BJK yazmayı unuttun sanırım update yaparsan çok sevinrim
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: Erdi39 ЦОĿKÁИ FBnin çubuklu formasının lacivert şortlusunu yapabilirsin..yaparsan sevinirim :) Arkadaşım zaten yapıldı ancak bazen imageshack hata veriyor,sayfayı yinelersen çıkacaktır; Ve biraz gecikmeli olarak BJK Minikitleri:: :)
ftft bir sorum olacak bu minikitler nasıl eklenir bilen varsa söleyebilirmi acaba şimdiden teşekkürler