Hoooop yavaş beyler biri kuyruğunuzamı bastı yaw...(synergicx , jeetlee)
Orjinal Mesajı Yazan: synergicx
Yavas... yavas....Dvd -R Dvd+R okumayan PS2 mi var.Eleman yapamamıs...Herkes yama ustası degil..Bilerek mi yapıyosun ne.Millet bir sürü mesaj yazmış çogu dert yanıyo tesekkür degil.Açık bir sekilde sunu ekran görüntüleri ile anlat ta oynasınlar daha 1 ay ...2008 geliyo.Sen bunun için de atıp tutmustun.Yok ps2 de yeni pes cıkmıycak sadece ps3 te cıkcak vs...İlk mesajlarda yazıyo...Adamlar her platformda cıkarıyo bırak PS2 yi sen nasıl es geçiyosun..
İlk olarak dünyadan haberin olmadığını ilk sözünde söylemişsin...İkinciside bu oyunu tam olarak yazıyorum 4573 kişi indirdi hanberin ola.3. olaraksa oyun full biader bunu alıpta DVD ye yazamaya varsa buna msj yazmaya bile tenezzül etmem.PES2008 e gelince ya sen okuduğunu anlamıyosun ya da işine geldiği gibi anlıyosun...Orada dediğim şudu PES2008 sadece yeni olarak PC-PS3-XBOX360 a çıkacak dedim PS2 de olduğu gibi kalacak fazla yenilik beklemeyin dedim...Bırak şu ps2 olayını yakında bırakacam merak etme...
Orjinal Mesajı Yazan: jeetlee
bu oyunda hata var galiba türk takımları iyi güzel de avrupa ligleri son trasferler yok ayrıca milli takımların kadrosu karışmış örneğin almanyada çek isveçli futbolcular var milli takımların hepsi hatalı ben bu oyunun Dvd sini bi arkadaşdan aldım yani internettn değil bu oyunda option file varmı transfer için yoksa böylemi yapılmış oyun eğer bu kadar sdalakça yapılmışsa sakın indirmeyin derim ben arkadaşlar
Bu oyunu pesturkiye deki arkadaşlarla ortak yaptık.Onlardan tek istediğim milli takımları yapmalarıydı onlarda bunu yaptı geri kalan ne var yoksa hepsi tek başına yaptım.Benim bildiğimde sadece almanyada problem var başka yok.Eğer oyunun çıkış tarihine bakarsan daha transfer sezonu bitmemişti.Sanki oyun dün çıkmışta bunu söylüyorsun...
Orjinal Mesajı Yazan: faruk38
Abi cok ilginc bir sorunum var.Oyunu DVD ye cektim hic bir sorun yok,update' de yükledim, ama oyun siyah-beyaz cikiyo.Bu hata acaba neden kaynaklaniyo.Cevap verirsen sevinirim.
Bilmiyorumki sorun ne olabilir...