NoWaYouT Yamanın ilk versiyonu piyasaya sürülmüş. Kapağında R.Carlos ile Lincoln var. Üzeri baskılı sarı dvdv. Benim sormak istediğim acaba yamanın update versiyonunu sarı dvd ye koplayabilirmiyiz. Oyunu aldığım yerdeki adam emin olmamakla bereaber yapılamayacağını söyledi. Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.
phenom cok part var (17),birisi torrent yapamasmi.birisinde rapidshare account var mi?? ya baska bir upload siteden
NoWaYouT Orjinal Mesajı Yazan: NoWaYouT Yamanın ilk versiyonu piyasaya sürülmüş. Kapağında R.Carlos ile Lincoln var. Üzeri baskılı sarı dvdv. Benim sormak istediğim acaba yamanın update versiyonunu sarı dvd ye koplayabilirmiyiz. Oyunu aldığım yerdeki adam emin olmamakla bereaber yapılamayacağını söyledi. Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. Bu konu hakkında bilgisi olan yokmudur acaba? Elimdeki baskılı sarı dvd yi ziyan etmek istemiyorum o yüzdende yapılıp yapılmadığını bilmeden denemek istemiyorum. Arkadaşlar üzeri baskılı altı sarı renkli dvd ye yamayı indirebilirmiyiz acaba??
serkansexs sarı dvd ye yazamazsın ben denedim olmuyo bence sen onu unut veya dene kendin gör ama olmuyo
kumsal34 Gkan Öncelikle bu yama için teşekkürler. Piyasadan aldım dvd yi oyun güzel olmuş ANCAK bir problemle karşılaştım benim tv 96 ekran vestel oyun direkt pal 60 modunda çalışıyor bu da renklerde ve görsellerde gölgeli ve bulanık oluyor, cam gibi görüntü alamadım. herşeyi denedim Pal50 ye alınca ekran yukardan aşağıya çift ve titrek oluyor diğer tüm görüntü modlarını da denedim ancak sorunu çözemedim. önerebileceğin bir durum varsa ps2 ayarları veya oyun içi ekran ayarları(görüntü menüsünde sadece ekran yukarı aşağı-sağa sola ayarlanabiliyo) gibi. Diğer pes veya WE oyun başlangıcında Pal50 mi NTSC60 mı diye soruyodu bu yama direkt pal60 olarak açılıyo cevap verirsen sevinirim. Saygılarımla,
ssMoStWaNtEdss PC için olanı yokmu ya... Çok iyi hazırlanmış tebrik etmek gerekir ama PC için neden bukadar kapsamlı yapılmıyo...
gkan Orjinal Mesajı Yazan: ssMoStWaNtEdss PC için olanı yokmu ya... Çok iyi hazırlanmış tebrik etmek gerekir ama PC için neden bukadar kapsamlı yapılmıyo... PC yamasını alttaki linkten takip edebilirsin... http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=95589&pagenumber=4&perpage=10