herseyi yaptım cd ye hazırladık ama ps2 ye taktığımda oyun açılmadı maalesef..
bi yardımda buraya rica etsem :)
yaptıklarımı anlatayımda yine
17 partı indirdim.
sonra rarda klasöre çıkardım
bu klasörüde cd ye yazdırdım kurulum dökümüanında olduğu gibi.
ama açılmadı :)