Gkan seni tebrik ederim.Öncelikle yaptığın formalar çok güzel ama bazı takımlara 3 forma yaptın.Peki formaların 3ünü de kullanamayacağına göre hangilerini kullanacaksın.Ben bir fenerbahçeli olarak çubuklu ve mavi formasının olmasından yanayım(beyaz formamız berbat olmuş ve mavi formada eski renk kullanılarak yapılmış değişiklik olur ondan)
fenerbahçenin şortu beyaz deilde mavi olsa daha yakışır bence.Tabi bunlar benim fikrim.Kimseyi eleştirmem söz konusu deil.Ayrıca oyunun çıkış tarihi yaklaşık olarak ne zaman.Emeğe saygı...