Şöyle biraz elim değdikten sonra yazayım yine..
Önceliklle büyük emek harcadığın belli takdir ediyorum..
Ama 3 büyükler dışında biraz sallamasyon olmuş.
çoğu siyahi oyuncu beyaz mesela..
yada forvet oyuncular defans, ortasaha oyuncuları kaleci olmuş falan..
(Ahmet Dursun defans, Güngör kaleci, Selahattin defans, Caner Altin defans, vs..)
Lig a yı zaten hiç saymıyorum :)
süper lige yeni çıkan takımlar istanbul belediye kasımpaşa ve oftaşla maç yaparken düşen takımların bayrakları oluyor.
mesela belediyeyle yaparken her yer antalyaspor bayrağı oluyor alakasız yere..
Yine arkaplanlarda bi kaç eksiklik var Karsıyaka diye koyduğun arkaplanın Karsıyakayla ilgisi yok mesela.. :)
Maç esnasında oyuncu isimleri gözükmüyor ki büyük eksiklik bnce :)
Bunların dısında tezahuratlar 10 numara olmuş.
ve biraz uğrasıp 3-5 ayar yapmakla çok keyifli bir oyun haline geliyor..
ellerine sağlık..
yeni oyunlar/yamalar yaparsan bu söylediklerimi dikkate alırsın belki diye yazdım ;)