Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT Rafuel Marquez/Barcelona O güzel ve kaliteli yorumalrınızı bekliyorum:) Güzel Olmuş.
Mad_Dragon bu konuya yorum kombineli olsa ilk kombineyi ben alırım :p :) her face'ine aynı yorumu yazmaktan sıkıldım :p ama napiyim çok güzel oluyo,benim elimde olan bi şey değil :)