Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT olum saçı ben mi yapıyorum oyunun saçı:) Teniyle birleşik duruyo.Yani kafasının orası sarıymış gibi. Nese yine güzel yapmışsın.
LuNaT1C Ya arkadaşlar acil cvp lazım.O-edit versino 3.0 kullanıyorum bin dosyamı seçip o-editle açıyorum,oynama yapacağım bölümü açmayıp bir 0-edit daha açıyor halbuki o-edit apth yaptım bu yüzden face yapamıyorum.İlginiz için şimdiden tşk.
LuNaT1C ya flood gibi olucak ama acil ayrdım gerekli o-edit yapamadığım için facelerimi yapıp koyamıyorum.Bu sorunun çözümünü nedenini bilen biri avrsa lütfen ayzsın.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT ya flood gibi olucak ama ... Birascık öle olmuş :p Bilgim yok Yiğitcan ya..
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT adama bak bilgim yok diye msj yazıyor ya:D Onun için yazmadım ki onu sadece sonuna ekledim. Bn flood yapıp flood gibi olmasın demen üzerine yazdım msjı;)
LuNaT1C Ufak bir arızadan sonra devam ediyorum. Ivan Cordoba/Inter http://www.loadtr.com/2/4/3d31bf905227b513bbacca1d8ea38864.jpg
_M e E r t y z_ Yaaa faceler guzel gozukuyooo pack cıkartcakmısın yaptıklarnlaa bıde istek alıyomusunnn
LuNaT1C fazla istek olursa yaptığım güzelf acelerden pack çıkarabilirim neden olmasın:)istek almıyorum:)