Mad_Dragon üstteki face'i alttaki resimdenmi yaptın,alttaki face'i üstteki resimdenmi yaptın anlamadım :) :p
LuNaT1C scnsiz yaşanmıyor yahu sıkıntıdan patladım neyseki sitemiz hele şükür açıldı facelere devam edicem bu arada yorumlara açığım:D
LuNaT1C Robben/Chelsea nesta ve bunun için yorumlarınızı bekliyorum. edit:sol taraftaki parlaklık yaptığım resimden kaynaklanıyor.
Mad_Dragon aslında ben face'den pek anlamam ama photoshop bilgime dayanarak söylüyorumki o ışıklı tarafları blur la kaybedebilirdin ;)
MateJa crazy_yigit :) çalışmaların güzel böyle devam et ama sürekli olarak başka yorum yokmu gibisinden msjlar yazıyosun.. bi daha yazmazsan iyi olur :) sen çalışmalarına devam et gereken yorumlar gelecektir ;)
LuNaT1C Peki akrap bey:mad::P:o gelecektir de bir yere kadar neyse yorum için sağol akrap:P bekleris napalım...