LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Güzel Yiğit, Birde Şu Resimle Deneyebilirsin. sağol abi deneyeceğim.
Mad_Dragon gudjohnsen resmin aynısı olmuş.o yüzden çok başarılısın ;) gravesen'in alnı biraz garip olsada face'in geneli müthiş ;)
kenan10 kardeş çok güzel olmuş eline sağlık ya bende arkadaşlarımın facesini yapıyorum ama tam olarak yaptığım gibi çıkmıyo oyunda nie olabilir acaba bi yardımcı olursan şimdiden saol
LuNaT1C çok teşekkür ederim sağolun:) edit:kenan kardeş tam olarak çıkmıyo dediğin şeyi anlamadımda import hatası yapmış olabilirsin.
Curcuna Süpersin Yiğit En Sevdiğim Futbolcuların Faceleri Yapıosun:) Gilardino Alabilirmiyim 1 Porsiyon:P
kenan10 yaa kezman ın facesini arkadaşınkiyle değiştiriyorum kitserverle ekliyorum oyuna ama yarısı kezman oluyo yarısı arkadaş karışıyo yani oyunda ama photoshopta düzgün gözüküyo anlamadım gitti senin yaptığın faceler süper olmuş bide OEdit yapmayınca olabilirmi bu programı bi türlü bulamadım sende varsa yollayabilirmisin ilgilendiğin için çok saol