formaların cok güseller ama hep galatasaray biraz fb için yapsan istek alıosan eğer senden sunları isterim su formanın fb lisi lavicert cogunlukta olucak
http://img366.imageshack.us/img366/9310/nikegsrenkli9dx4.png
bide bunda ama bundaki cubuklar obur tarafta sol gogusun ustunde amblemıde oraya koy nıke isareti aynı kalsın
ortayada turkiye bayragı koy
http://img127.imageshack.us/img127/2508/nikegsrenkli10vz6.png
bunların fb lisini yaparsan sevirim bide bu yaptıgın formaları n config we font forma numaralarını atarsan sewinirim bide fb ıd numarasını unuttum onu yazarsan sevirim sımdıden saol yaparsan ellerine sağlık bide kalei forması atsan fena olmas