crazy_27 kardeşim kusura bakma ama istek almıyorum :( ve sadece GS yapıyorum :o devam ediyoruz :) [url=" border="0
paracin Gerçekten çok güzel formalar var ama aralarında gerçekten çok kötüleride var :) Ellerine sağlık, devam..
crazy_27 formalara devam :) [url=" border="0 [url=" border="0 [url=" border="0 bir adet de kaleci için [url=" border="0
crazy_27 ii ki varsın Yıldırım kardeşim sende olmasan yorum yapacak yok sitede :D buyrun bakalım (her ne kadar yorum olmasada :D)
ibrahimkarakus 3 büyüklerin 2007-2008 sezonu formalarini ariyorum. bulduklarimda problemler cikiyor. lütfen formalari Dosya halinde koyan olursa sevinirim...
crazy_27 GS 07-08 Full Set GS 07-08 GK Home GS 07-08 GK Away GS 07-08 Home GS 07-08 Away 1 GS 07-08 Away 2 GS 07-08 UEFA GDB Folder : http://rapidshare.com/files/56089448/Galatasaray.rar.html
DagNir_1 Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık ama Siyah forma parlamasa çok güzel olacak bir de futbolcuların bileklerine sardıkları bantlar neden sarı onu anlayamadımmm
c10trol arkadaşlar süper formalar ..peki bunları hangi programlar ile oyuna atacağımızı sorsam .. cvp alablirmiyim...? şimdiden tşk.
nazmbudak abi benim msne bi msj atın yaw bi sorum olacak ben stadyumları indirdim 07 de ama maça başlayınca stadyumlar gözükmüyor napcam babalar bekliyorum tarkan_ssss@hotmail.com
Barrett ** Abi baştan itibaren bütn formalarına baktım hepsi çok güzel we kaliteli formalar..Ellerine sağlık..Başarılarının dewamını dilerim :) :) :)**