Devamini bekleriz ve Bana bi Ara bunlarin nasil eklenecegini söylersin tamam;) Kitserver falan GDB onlari biliyorum oraya eklenecegini ama Sirt Numarisi felan onlari bilmiyorum.O Config.txt oraya ne yazacagimi bilmiyorum ama neyse acelesi yok sen calismana devam et