crazy_27 buyrun arkadaşlar günün kapanışını yapıyorum :D bu arada ilk sayfada ki siyah formayı update ettim bakarsanız sevinirim :)
crazy_27 saolasın kardeş eline emeğine sağlık. ;) Bu arada sana zahmet bana o temp i gönderirsen sevinirim :D
BH_aykut05 bende template i yok başka bir forma üzerine yaptım:( dediğim gibi pek fazla anlamam zaten:)
S n i p e r Salih güzel olmuş Fakat Gerçek forma yapmanı isterdim tabi bu benim kendi fikrim mesela üylerden istek alabilirsin bu şekilde daha iyi olacaktır.
crazy_27 gerçek formaları herkes yapio nasıl olsa die bende kendim yapiorum :D ama ilgin ve yorumun + desteğin için teşekkür edeerim kardeşim saol:)
Crazy_Soldier kardeş formalar güzel yorum gelmio fln die de üzülme bn nerdeyse btn formalarını sewdim ama sana bi sorum olacak bn bunları oyuna nasıl ekleebilirim???...
ogulcan_g kardeş formaların gerçekten güsel ve çok ilginçler birz da başka takmlara yapsan ben şahsen fbliyim ve 4 gözle bekliom fb fantasy yapmanı
crazy_27 kısmet. :) yorumun için saol. bu arada formaları nasıl ekliicem dien crazy soldier arkadaşım formalara tıkla açılan sayfada sağ tıkla farklı kaydet de daha sonra kitserver da gerekli yere at tamamdır :)