crazy_27 Evet Arkadaşlar uzun aradan sonra YKG kardeşimizin de yardımları ile ilk fantasy formamı yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim. Umarım Beğenirsiniz. Update Edilmiştir.
crazy_27 Arkadaşlar bakıp bakıp yorum yapmasanızda ben 2. GS fantasy formamı ekliyorum. :D http://img90.imageshack.us/my.php?image=newgsfantasyrd0.png
crazy_27 Evet arkadaşlar işte yeni bi GS fantasy daha. (Bu arada Ben sadece Galatasaraylılara özel formalar yapıyorum.) Lütfen iyi veya kötü yorum yapın. Şimdiden yorumlar için teşekkürler. http://img220.imageshack.us/my.php?image=adidasgsbeyazdl9.png
S n i p e r **ilk çalışmalarına göre güzel birazda fantazi yerine Reel Formalar görmek isteriz çalışmalarında başarılar **
Zombie Ali **Süperler Fakat Fantezi Yapmasan Artık Diorum... :D Normal Forma Dene ;)Baq O Zaman Yorumlara...**
crazy_27 kardeş hakkattende ya her konuya yazmışsın bukadar uuraşıcaana arasan daha çabuk bulursun :D neyse ben yeni birkaç forma ekleyeyim bari yorum olmasada Galatasaraylı kardeşlerime armağan ediorum bu formaları:D Bunlar Kaleci bu da fantasy :D