ROBERTO.CARLOS arkadaşlar benndede öle çıkmıyo tribün saha fln boş bence kandırıldık ve oyuna girmiyom şimdi stad yüzünden en baştan yüklicaz oyunu:d
ROBERTO.CARLOS arkadaşlar benndede öle çıkmıyo tribün saha fln boş bence kandırıldık ve oyuna girmiyom şimdi stad yüzünden en baştan yüklicaz oyunu:d:D
FeneRli38 arkadaşlar stadı yüklerken hiç yamanın olmaması gerekiyor bende onun için şükrü saraçoğlunuda stadyum birleştiriciye istedim
FeneRli38 sağa tıkla dosyaları fifa 07 data klasörüne çıkar sonra datanın içindeki fathbuilderi çalıştır
AdreNaline Ben bunu yükledim çok güzel bir yama fakat küçük bir sorun var Şükrü Saraçoğlu nda top reklam panolarının içinden geçiyor bunun bir çözümü varsa lütfen bana yardım edin onun dışında çok başarılı bir yama...
kajmeran_30 ya yüklemeyin be bu ne ya fifa2007 yedim bozuşldu kardeşler aoyun başlayınca hata verior sebebi ne öğrenebilirmiyim...:confused: