bygench Orjinal Mesajı Yazan: ₤oЯd-o₣-ΚϊπĜ ™ MЯT ™ Acaba Conqueror arkadaşımızın yaptığı İddia Lİg A ve Türk Telkom Lig B İle uyumlumu ? uyumlu bende sorun olmadı
mstftkn manager modda atıymı oyundan inşallah atmıyordur çıbık cvp verin manager modda atıymı atmıymı oa gore inndirecem
hagi_cimbom slm arkadaslar.. ben bun yamayi indirdim fakat bu islerden fazla anlamadigim icin bu yamayi nereye yukleyecegimi bilmiyorum.. yardimci olursaniz sevinirim..
mustafa1958 arkadşlar ben stadyumu indirdim ve kurdum ama maç başlarken tribünleri göstermiyo biri çaresini bulsun
mustafa1958 arkadşlar ben stadyumu indirdim ve kurdum ama maç başlarken tribünleri göstermiyo biri çaresini bulsun
hak44 ÜSTADLAR YAHU BEN BU STADYUMU KURDUĞUMDA TENİLEDİĞİM TRANFERLER KAYBOLUYOR YANİ BİRBİRİYLE ÇAKIŞIYOR BİR ÇÖZÜM VARMI STAYUM YÜKLÜYSE MESELA GS DE EMRE AŞIK KAYBOLUYO STADI KALDIRIYORUM GERİ GELİYOR BİR YARDIM EDİN RİCA EDİYORUM
canary hak44, aynı sorun bende de var.. Stadları kurunca, FB güncel kadro gidiyor. Mesela Kerim Zengin, Serdar Kulbilge vs uçuyor. Squad update edince, stad gidiyor.. Çözemedim hala ..
BLACK EAGLE5 BEYLER birşey soracaktım 3 büyükler stadyum yamasını yükledim çok güzel çalışıyor ama inönü satadyumunda pankartlar sadece siyah beyaz olarak çıkıyor yazılı pankartlar çıkmıyor saraçoğlu ve samiyende herşey normal yardımcı olursanız sevinirim?
FeneRli38 arkadaşlar ben yamayı indirdim kurdum ardında tsl folarını yüklrdim ama bu sefer de maç oynıyamıyorum yardımcı olursanız sevinirim