Patchmaker Bu yama oyununuza 3 büyük takımımız olan Fenerbahçe,Galatasaray ve Beşiktaş"ın stadlarını yükleyecektir. Yamanın düzenli çalışabilmesi için Belgelerim\FIFA 07 klasörünü silmeniz gerekmektedir. 3 Büyükler Stadyum Yaması
spawn17 ıns oyundan atmaz bu yama 2007 icin bir suru stadyum yaması yukledım hepsı oyundan attı bı kere oyuna bıle gıremedım alıntıdır yazmamıssın heralde stadları sen yaptın inş bunlar calısır
mstftkn ov yeah spawn doğru söyliy mende indirmiştim bu stedeki 3 böyükler stadium yamaasını oyundan atıydı şinci süle baalım bu yamaa menager mod da oyundan atıymı oa gore indireciğim.
crazy_yuno abi bu yama kesin bozuk oyunu açtım maçı oynarken hi bişey gözükmüor stad die bişey yok maç uzayd oynanıo gibi
Patchmaker Yama denenerek yayınlanmıştır.Nohut beyincikler çamur atmayı bıraksınlar yoksa o beyinleri ezmesini çok iyi biliriz.
PsYchO Sniper Cok iyi saol.. Buarada eger Belgelerim\FIFA 07 silersniz Kaydedilmi$ oyunlariniz gider bunuda söyleyim:D
Patchmaker Orjinal Mesajı Yazan: BATMANLI Arkadaş bende CEP 3.0 yaması vardı stadı yükledim yama kayboldu çözüm istiyorum... Sana yamayı kimse zorla yükletmedi canım.Çözüm istiyorsan oyunu sil,tekrar kur.
ketur ya ardadaslar ben tsl update 2 yuklu cimler yuklu taraftar sesleri ve gol sonra anonslar da insallah atmazzz degilmi????
gfbsilivri ARKADAŞLAR YAMA BENDE SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE ÇALIŞTI FAKAT *TÜRKÇE* YAMASI OLUNCA TÜRKÇE YAMAYI SİLİYOR İSTEYEN RAHATLIKLA İNNDİRE BİLİR FAKAT TÜRKÇE YAMANIZI GÖZDEN ÇIKARTIRSANIZ
gfbsilivri ŞİMDİ FARKINA WARDIM... TÜRKÇE YAMAYI TEKRAR YÜKLERSENİZ STAD YAMASINA VERDİĞİ TEK ZARAR STAD İSİMLERİNİN GÖRÜNMEMESİ ARTIK STADLARI RESİMLERDEN AYIRT EDERSİNİZ :D ;)
Peshayat12 yamayı kurdum sorunsuz oynadı. yüklemek isteyenler telaşlanmadan yamayı kurup oynayabilirler.