Skreler açılmıyor yamayı yükledim yükledikten sonra builde basmamız gerekiyor yanlız basın error veriyor sonra oyuna girdiktren sonra hiç bir şey yok kaldığın yerden dem hatta belgelerimdeki fifa 2007 sildiğmiz halde profile ediyoz yeniden ve stat die bir şey çıkmıyor
TheSeyTan1907 ewet hoCam paket caLısıyor fakat diL yaması + ses yamaSını aLıp götürüyor :) arkadaşLar FIFA 2007 Klasörünün içindeki ''data'' kLasörüne kurun yamayı..