DieselTRoniC Bir Allah'ın kulu da 2006 'nın dat_eng_big dosyasını eklememiş.. Yarım yamalak iş yapıyosunuz.. Yazık, Madem yararlı olucaksınız tamamının linkini werin de ugraştırmayın.Emeginize saygı duyalım.
istanbullu57 bende calıstı donma fln yok ama gollerden sonra ingiliz spiker ingilizlere tercümanlık yaparmıs gibi mırıldanıyor :cool:
Pac Fifa 2006 Tr Spiker Linkleri Arayanlar var.Veriyim Bende.. http://files.filefront.com/audiopart1rar/;6571311;;/fileinfo.html http://files.filefront.com/audiopart2rar/;6571668;;/fileinfo.html http://files.filefront.com/audiopart3rar/;6572420;;/fileinfo.html http://files.filefront.com/audiopart4rar/;6570998;;/fileinfo.html Hepsi Tıkır Tıkır Çalışıyor Çalışmıyorum Demesin Kimse..
ahmetcntrk Orjinal Mesajı Yazan: istanbullu57 bende calıstı donma fln yok ama gollerden sonra ingiliz spiker ingilizlere tercümanlık yaparmıs gibi mırıldanıyor :cool: arkadaşım biraz bilgi wersene indirmemize değer mi malum kotalı adsl kullanıyoruz... saçma saçma mı konuşuyor?
istanbullu57 arkadasım spiker düzgün konusuyor ama takım isimlerini hic söylemiyor ingizlice spiker biraz söylüyor bence oyuna biraz tat katıyor ama sana kalmıs
ahmetcntrk Orjinal Mesajı Yazan: istanbullu57 arkadasım spiker düzgün konusuyor ama takım isimlerini hic söylemiyor ingizlice spiker biraz söylüyor bence oyuna biraz tat katıyor ama sana kalmıs sağol bilgilendirme için ;D
ROBERTO.CARLOS rarlı dosyada çıkan adudi.big---ve dat_eng.big dosyaların yedeğini al ve oadudi.big---ve dat_eng.big dosyaları fifa 2007 ise data audi 2006 ise data audi at şifreliyle yaz ve rarlı dosyasının çıkartılıp yüzde yüz olmasını bekle
RaptiyeRapRap bu nebiçim iştir bişey yapacaksanız hepsini koyun dsoyalradaki gecheninl kırık!!!!:mad: