Beyler nasıl gidiyo. Yorumların tamamını okuyanıyorum ama.
Gördüğüm kadarı ile çalıştırıpta sorun yaşayan pek yok.
Sadece yüklemede sorunlar var. Onada yapacak bişey yok.kendi problemleri ben açıkça yazdım.
Birde Sound Maneger 07 ile çok güzel spiker yapılabilir. Bunun için gerekli olan sesi spikere yatkın biri. Ben kendim denedim olmadı. Benim ses uygun değil. Ama yapılabilir. Deneyin