yeni yapmaya başladığımız spikeri bekleyin.geche arkadaşımıza çalışmasından,emeğinden dolayı saygı duyuyoruz fakat bizim tr spiker biraz profca yapılıyor.yani hiçbir hata olmuyacak hiçbir eksik yorum olmuyacak ve ayrıca yeni ekleyeceğimiz yorumlar ve sunumlar olacak yakında birkaç ses dosyasını vereceğiz ve maç içerisine uyarlıya bileceksiniz...zaten formda başlık olarakda ekledik konuyu..