XII **BEn herşeyi yaptım kurdum ama senin cl modunu bulamadım.game modesdan turnuvalara gidiyorum.orda bitek amerika ile igli bi kupa war.ayrıca çimleri kuramadım setupu çalıştırınca orada kurcağı dizini otomatik yazmıyor onu nasıl yapacam.bide popudda aynı.yardımcı olursan sevinirim.**
aLex13hLeB oyunun menüsüne şampiyonlar ligi var reklam panoları da değişti çimler de değişti gol atınca çıkan yazı da değişti ama bi tek şampiyonlar ligi yok turnuvalardan rest of world'e giriyorum orda sadece kıtalararası şampiyonası ve libertadores kupası gibi bi şey var amerika kıtası takımlarının olduğu bi lig bence bi şeyi eksik yaptın diğer her şey güzel olmuş şampiyonlar ligi yok ama hiç çalışmayan saraçoğlu çalıştı nasıl olduysa sağol yine de :D :)
BlackEagle92 Arkadaşlar bunu yükleyin omazsa yine haber werin:http://www.sendspace.com/file/8v2v6x XII senin çim soruna gelince o c-progfiles-ea-fifa-data ya çıkartılcak popup:C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data\gui\popups yüklmede yazıo herşey ama göremedin gaiba
BlackEagle92 üf ya bnede oluyo nası olmaz en yakın zmanda düzelcem! Bi de şöle yap creation masterın yurnuvalar bölümünden champions leagueyi seç turnuwa modunda gözükmesini sağlıcak işarteti koy öle dene
XII Orjinal Mesajı Yazan: BlackEagle92 üf ya bnede oluyo nası olmaz en yakın zmanda düzelcem! Bi de şöle yap creation masterın yurnuvalar bölümünden champions leagueyi seç turnuwa modunda gözükmesini sağlıcak işarteti koy öle dene Öylede olmuo bende tıklı ama oyunda yok.ama CMde senin yüklediğin resim fln görünüyor.. bu arada senden istesem bana kullandığın CMnin linkini bulabilirmisin?
BlackEagle92 Arkadaşlar creation masterın linkini koydum ne yapcağınızı sölücem(windows installer 3.1'in yüklüü olmasını öneririm http://www.sendspace.com/file/kbhut5 Creation masterın turnuvlar bölümünde bu seçenek seçili olacakili olacak
ferfarfur wwwoyundunyasi.forumlari.net arkadaşlar site daha yeni açılmıştır yeni açıldığı için moderatör falan yok bir bölümde kendini gösteren moderatör olabilir...
ilhanaydin_88 Orjinal Mesajı Yazan: BlackEagle92 Arkadaşlar creation masterın linkini koydum ne yapcağınızı sölücem(windows installer 3.1'in yüklüü olmasını öneririm http://www.sendspace.com/file/kbhut5 Creation masterın turnuvlar bölümünde bu seçenek seçili olacakili olacak yaptım olmadı seni gidi yalancı adamgibi söylesene
BlackEagle92 Arkadaşım daha doğrusu lütfen düzgün konuş bnm kimseye yalan söylemey niyetim yok bende olyo ilk defa olmuo die bi şilayet geldi ! Belki hata yapmışsındır.