Arkadaşım yama kayıtlı oyuna zarar weriyo!
eng.db dosyasının yenisi geldiği iiçn ingilizce oldu
champions leaue müziği yüklendiği için 3 büyükler tezahürat çalışmamış olabilir ki emin değilin
3.söylediğin şey hakkında bi fikrim yok
scn çim yamasını yüklesen champions league simgesi yok olur!
Bu yama türkçe yamayla çakışıyo türkçe yama olan wersiyon için yaparım yenisini
Belgelerimdeki fifa07 klasörünü silin ynden oyuna başlayın herşey normal olur.O zaman yaptığınız şeyler değişmez.
Ayrıca champions league turnuvalar bölümünde rest of worrldün içinde
Daha yama işinde amatörüm 6.yamam hatalarımı mazur görün özür dilerim lütfen yüklenmeyin:(