XII OO güzel oluyor.Ben olayı kaçırdım bu patchde Türk takımları ile ilgili bişi olacakmı?(mesela fb:D) başarılar.
BlackEagle92 Arkadaşlar öncelikle desteğiniz için tşkkr ederim.Fifada olmayıp şampiypmlar liginde bu sezon olan takımların yerine eledikleri takımları weya 4 büyükleri koydum.Ayrıca Metin_Oktay abi ilginden dolayı çok tşkkür ederim işim düşerse yardımını elbet istiyeceğim.Tşkkr edrim! Yamanın ne zman çıkabilceğini bilemem!Temennim güzel olması! Bu işte yeni olduğum için hatalarımı mazur grn.Şu ana kadar sadece 3 yama yaptım.
ogulcan_g çok güzel gidio (bi işe başlamak o işi bitirmenin yarısıdır ;)) hadi bakalım elimizden geldiince yardm oluruz şüphen olmasın hadi ii çalışmalar ;)
BlackEagle92 Arkadaşlar ufak bi düzeltme!! Şampiyonlar ligini ecc üzerine yaptım ! isim değişti! Kick-ofta lig olarak bulunmucak! Yama bitmek üzere!!
BlackEagle92 turnuvalar bölümünden oynucaksınız tabi!!! Dostluk maçı yaparken yok ok?? önceden war demiştim ya ok?
BlackEagle92 ecc turnuwalarda deildi sadece mnjr moddaydı şimdi turnuwalardada wr .champions league olarak!
Metin_Oktay süper Şampiyonlar Ligindeki büyük takımların formalarınıistersen verebilirim.Elimde Barça,Madrid,Arsenal,Manchester United,İnter,Liverpool,PSV ve tabiki de Galatasaray'ın çok güzel home ve away formaları var.
BlackEagle92 Metin_Oktay abi fformalara pe gerek yok bence.çünkü o formaları koyarsak cham. le. dışındaki maçlarda da o formlarla gözükürler!