Yamayı yapan arkadaşım yamaları söylediğin şekilde sırayla kurdum buradaki yazılarıda okudum ana menü çalışıyor ama rest of un içinde şampiyonlar ligi gözükmüyor yani arkadaşların söylediği gibi yamanda sorun var daha sonradan ekleyin dediğin ek yamada sayfada gözükmüyor.Anlayacağın büyük bir sorun var.çözümü bekleyelim mi yoksa oyunu silip tekrar mı kuralım ?