Arkadaşlar yamayla ilgili klasik sorunlara bir cevap vereyim:
LOW MEMORY HATASI: Arkadaşlar bu hata bilgisayarınızın sanal bellek hafızasının düşük olmasından kaynaklanıyor. Bu hafızayı yükseltirseniz sorun çözülür.
YAMA AKTİF HALE GELMEDİ SORUNU: Arkadaşlar oyununuzun versionunun 7.01 olduğundan emin olduktansonra yamayı .../programfiles/sportsinteractive/fm2007/data/db bölümüne yükleyin. Daha sonra yeni bir oyun açın. Burada size hangi db yüklensin diye bir soru gelecek PAKET 3.0 'i seçin. Bu soru gelmiyorsa oyununuzun versionu 7.01 değildir. (7.01 yaptıktan sonra yamayı tekrar yükleyin.)
YAMA CRACK İSTİYOR SORUNU: Yama kesinlikle crack istemez crack isteyen 7.01'dir.
Yamada gördüğünüz eksikleri buraya yazabilirsiniz.
***intern***