TheLion_GS Orjinal Mesajı Yazan: crdsa thelion ben de internette indirdim. 7.0.1i yükledim sonra no-cd crack ini yaptım oldu. Sana özel mesajla gönderdiğim crack i indir ve kopyala. 7.0.1 de çok yeni şey var ilk gözüme çarpan şey şuydu. Oyuncuya sözleşme önerme ekranında oyuncunun istediği maaş yazıyordu ya artık istediği maç başına para, asist primi falan da yazıyor yukarda. Pek oynama fırsatı bulamadım. Bu yüzden sadece bu farkı görebildim. Ama eminim çok fark vardır. kardeş çok saol hem bilgi verdiin için hemde crack için teşkler...!
erkanertekin kardesim bana da aynı hatayı veriyor hemde oyun tıkladıgım anda hic soylemeyın Documents and Settings deki football manager 2007 klasorunu sildim... yardım
asker1991 fenerbahçe onu bursaya verdi ama kiralık vermedi 6 yabancı sınırı olduğu için bu yüzden o kiralık olmaması lazım
orcey ya bu paket ben de hata verdi. İnternetteki 70 mb'lık sürüm var bende. 7.0.1 de kurulu fakat paket açılamıyor diye bi uyarı verio ne yapmam gerekio?
Fernando Gago **valla bendede hata verdi benm oyun korsa 7,0,1 yükledm ve pu paketi yükleince new game tıkladımda bi taha verdi ve açılmadı o yüzden hala 2,0da kaldm :D**
salihfb22 ya arkadaslar ben bu paket 3.0 i indirdim ama nasil yuklenecegini bilmiyorum.bilen varsa anlatabilir mi acaba...simdiden tesekkurler
andres ya benim bilgisayarda sorun yok yeni format attım ama yinede bu database dosyası bir türlü çıkmıyo bunu lütfen çözümün yazarmısının İNTERN.