Ya arkadaşlar ben yükleyemedim:(:(:(:(:(
Arkadaşlar Paket 3.0'ı indirdim
Sonra Paket 3.0'ı kurdum hemde C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db'nin içine kuruldu
Ve sorası FOOTBALL MANAGER 2007 oyununu açtım yeni oyun kurdum TRABZONSPOR'un üstüne kadroya baktım TRANSFER GÜNCELLERMELİ yok ve yani yama işlememiş neden LÜTFEN YARDIMMM:(:(:(ÇOK İSTİYORUM YAMAYI:(