LOW MEMORY HATASINA BİR ÇÖZÜM YOLU (full sürüm kullananlar için)
SafeDisc4 Hider kullan:
1. Oyunu kurduğun imaj dosyasını tak önce Daemon Tools'a..
2. Eğer daha önceden NT uyumluluk modunu seçtiysen, FM.exe'den NT uyumlluuğunu kaldır, normal yap. Seçmediysen sonraki adıma geç.
3. Sonra Safedisc4 Hider 'ı çalıştır "Hide"a tıkla..
4. Sonra oyuna gir, tataaaa..
5. Oyundan çıktıktan sonra Safedisc4 Hiderda "restore" de ve kapat.
Not: Hide dedikten sonraki ilk denemende çalışmayabiliyor bazen, 2 hatta 3 kere tıklamayı dene; yine olmazsa tüm işlemleri baştan yap.
Low memory problamı asla çıkmıcak eğer oyunu böyle çalıştırabilirsen..
FM 2006'da böyle bir çözüm sunulmuş. Oradan alıntıdır...
***intern***