Tearaway saolun.. birde benim için bu formayı oyunda deneyip buraya resmi koyarmısın __gs__ ona göre bi update cekicem
mehmedinho50 yaw cok süper formalar bunlar ellerine saglik ;) sen gercek hayatindada göztepedemi oynuyorsun yoksa tuttugun takim göztepemi?
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 yaw cok süper formalar bunlar ellerine saglik ;) sen gercek hayatindada göztepedemi oynuyorsun yoksa tuttugun takim göztepemi? saol göztepede oynuorum maç formam o :) göztepe'nin numara ve fontlarınıda yaparmısın? malesef hiç vaktim yok