Mad_Dragon artık diyecek laf bulamıyorum.tek kelimeyle iğrenç :) şaka şaka çok güzel :) ama şu bursa nın son formasını ilk defa görüyorum.daha önce hiç öyle bi forma giymemişlerdi :confused:
mehmedinho50 harikasin usta, hem sen hemde fatal ikinizde mükemmel yapmisiniz valla ;) ha bide istegim olcakti, tabii vermek istersen ;) liverpool ve real madrid third formalarinin tempini özel mesaj ile gönderebilirmisin lütfen. ;) tabii istersen, vermezsende canin sagolsun ;) bu mesaji özel mesaj yolu ile göndermek isterdim ama sen özel mesaj almiyorsun :D hadi kolay gelsin ;)
Tearaway gonderırdım ama malesef benım bılgda ınternet bozuldu 1-2 gun beklemen gerekıyor 1-2 gun ıcınde verırım ;)
mehmedinho50 öncedende vardi tearaway. ama simdi gercekten dedigin gibi harikalar yaratiyor ve kendini cok gelistirdi ;)
Tearaway eyw onur bjknin 100.cü yıl formalarına yapmaya vaktim yok malesef ancak böle tek tuk formalar yapmaya çalışıyorum