Tearaway ufak bir update ingilterenin away formasının resmini henüz bulamadım ama tahminim böyle olur
03Gs1905 Away forması dünya kupasındaki kırmızı forma olacak yeni forma çıkmayacak away olarak :) formalar yakıyor arda :D
Tearaway hımm nese onuda fantasy olarka kullanmak isteyen olursa alır :) biras alışmaya başladım renklerle ilgili biraz sorun oluyor ama onuda halletcem
Venom Seni tekrar buralarda çalışmalarınla görmek herhalde en çok beni sevindirmiştir. Hoşgeldin Arda. Bıraktığın yerden bir şey kaybetmeden devam ediyor gibisin. Çalışmalarında başarılar.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Away forması dünya kupasındaki kırmızı forma olacak yeni forma çıkmayacak away olarak :) hayır çıkacak. İngiltere daha öncedende yaptığı gibi kırmızı formayı Euro 2008 in başlamasına kısa bir süre kala çıkaracak...
ertuii abi süper yapıyosun formaları harikasın ama ingiltere'den falan önce bi Türkiye A Milli takım formasını yaparmısın :)
03Gs1905 Spark'la Kel'i kıskandıracak bir kitmakerimiz olduğu için gurur duydum desem yeridir.Şimdi diğer ekip arkadaşlarım alınacak ama hepiniz benim gözümde dünyanın en iyi yama yapımcılarısınız.. :)
Tearaway ve benim takımım Göztepe :) resmi maçlarda giydiğim 9 numaralı formam bu o yüzden 9 numarayıda koymak istedim oyunda oynamak isteyen olursa numarasızda yapabilirim.