tcan Orjinal Mesajı Yazan: ALCN peki şarkı eklemek için ne yapıcaz acaba? ewet, menülerde gezerken şarkıları değiştirmek için ne yapacaz sound master'la mı yapılıyo bi anatırmısınız yoksa başkabi prog'mu gerekir. Saygılar...
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: aynı şekilde "file->open->commentary" yolu ile spikeri , "file->open->song" yolu ilede müzikleri editleyebilirsiniz..
tcan Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Orjinal Mesajı Yazan: aynı şekilde "file->open->commentary" yolu ile spikeri , "file->open->song" yolu ilede müzikleri editleyebilirsiniz.. sağolasın
serocan90 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ sesi düzenlerken kullandığın programla ses düzeyini yükselterek oyuna eklemeyi deneyebilirsin.. sesi düzenlediğimiz program ne oluyo akrap
trgamer_730 ABİLER BANA SES PROGRAMINI WEREBİŞLRİMİSNİZ...bENDE TEZAHÜRAT EKLEYECEM DE...AKREP SENİN KULLANDIĞIN PROG NEDİR ABİ WERİRSEN SEWİNİRİM
tcan Orjinal Mesajı Yazan: serocan90 ya akrap bende senin yaptığın gibi tezahurat yaması yapmak istiyorumda onu nasıl yapçaz sayfa 1de resimlerle anlatılmış
serocan90 Orjinal Mesajı Yazan: __t_C_a_N__ Orjinal Mesajı Yazan: serocan90 ya akrap bende senin yaptığın gibi tezahurat yaması yapmak istiyorumda onu nasıl yapçaz sayfa 1de resimlerle anlatılmış yok onu kastedmedim ilk sayfadıki gibi yaparsak o patch oyuna sound master la import lamak gerekiyo akrap hazırlıyoya direk setup deyince yüklüyo onu nasıl yapçaz onu kastedtim
MateJa oyuna nasıl tezahurat ekleneceğini anlattık.. nasıl basitçe bir setup hazırlanır onuda anlattık.. birazda kendin çabala istersen.. bize bunları anlatan da olmadı :)