bende 4 tezaurat bide gol sonrasi ekledim.... 4 uncu tezaurati ekledikten sonra fifanin girisindeki EA SPORTS its in the game dedigi yerin sesi kisildi......giriste bazen oyundan atiyo arti bide tezauratlar cok alcak sesli..!!!
FIFA yi yeniden install ediyom su an...yeniden deneyecem!!
akrap kardes Tum yaptigim CHANT leri ayri ayri PATCH yaptigim icin olabilirmi??? busefer bide 4 chanti bir patchte toplayipta yapim..bakalim olcakmi????? yada chantlere bi sinirlama varmi..bunu bilirsem ona gore eklerim!!!
biraz uzun oldu ama... ;)
slmm
------------------------------------------------------
KARDES bu yukarda okudugun problemden sonra.... FIFA YENIDEN INSTALL ettim ve 4 tezaurat ve 1 gol sonrasi muzigi BI TANE patchte topladim(3.14 MB)....OLMADI GENE!!! tezauratlarin gene sesi az...giristeki o EA SPORT its in the game sesi yok......SPIKER YOK...
Bunu nasil cozebilecegimi biliyosan bi kisa anlatabilirmisin akrap kardes?!?!?
Cunku senin dedigin seyleri yaptim...1 tezaurat ve bir gol sesi ekleyince oynadim, sorunsuz calisti...ama oburlerini ekleyince bozuldu!!!
----------------------------------------------------------------